DuliMorgóoska by Amigarockwell

Az Amigarockwell.blog.hu alblogja. Tulajdonképp a személyes blogom ahol rendesen kitudom dühöngeni magam a világ dolgain és nem azokat a blogjaimat "mérgezem" amik nem ezért jöttek létre... IRGUM-BURGUM! AJVÉ!

Friss topikok

  • Amigarockwell: Hmm... Ez érdekes, kivették azt a nyilvánvaló spamot a kommentekből... Na de én nem is kértem ilye... (2012.04.16. 21:51) Pali bá elment
  • zagyvai: Respect Bro!!!:)) (2011.03.05. 01:39) Sok milliós szarakodás
  • Amigarockwell: Nem igazán hiszem, hogy egy kisgyereknek el lehet magyarázni úgy ezt a témát, hogy úgy megértse, m... (2011.02.22. 21:52) Meleg felvonulás

Mit ér egy blog

2013.01.19. 23:44 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: újra

Mit ér egy blog ha kicsit haldoklik? Nem sokat. Lehet mondani, hogy igen. Viszont ez nem teljesen igaz akkor amikor a blog/tulajdonos/szerkesztő vagy a franc tudja ki :) nem ér rá elégé. Mert ő is csak egy sima átlagember akinek dolgoznia kell. Vagy, mint az én esetem is mutatja, több blogot is vezet. Legalábbis próbálok. Most már évek óta koptatom a billentyűzetet, hogy a netre valami alkotást tehessek fel. És ez miatt már nem jut pl erre se energia, se idő.

Nem ígérek semmit, de igyekszem kicsit többet szánni az írásra is, nem kizárólag a videózásra.

A DuliMorgóoska egyfajta személyes blogként indult az elején, mondjuk mindig benne volt, hogy egyfajta feszültség levezető forrásra használtam. Ha volt valami ami kiakasztott akkor azt megírtam és itt közzétettem. De a személyes jelleg elég hamar kikopott és maradt a feszültség levezetés :)

Elvégre közben létrehoztam a Sivstammer Attila blogot ami valóban személyes. Úgyhogy a továbbiakban ez csak feszültségoldásra fog szolgálni. Mert elég sok idő telt el a legutóbbi poszt óta, de azért csak történnek a kisebb-nagyobb világban események ami igencsak feltudja baszni az ember agyát. Gondolom ezt nem kell senkinek se ecsetelnem :)

Szóval, motor beindít és üzembe helyez! Ismét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dulimorgooska.blog.hu/api/trackback/id/tr55028052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása