DuliMorgóoska by Amigarockwell

Az Amigarockwell.blog.hu alblogja. Tulajdonképp a személyes blogom ahol rendesen kitudom dühöngeni magam a világ dolgain és nem azokat a blogjaimat "mérgezem" amik nem ezért jöttek létre... IRGUM-BURGUM! AJVÉ!

Friss topikok

  • Amigarockwell: Hmm... Ez érdekes, kivették azt a nyilvánvaló spamot a kommentekből... Na de én nem is kértem ilye... (2012.04.16. 21:51) Pali bá elment
  • zagyvai: Respect Bro!!!:)) (2011.03.05. 01:39) Sok milliós szarakodás
  • Amigarockwell: Nem igazán hiszem, hogy egy kisgyereknek el lehet magyarázni úgy ezt a témát, hogy úgy megértse, m... (2011.02.22. 21:52) Meleg felvonulás

Békemenet

2012.03.20. 11:23 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: békemenet

Na még egy kis poszt így hirtelen.

Nem akartam erről írni, de most úgy érzem muszáj. Volt ez a békemenet nevezetű ízé most már kétszer is. Ugye szépen összeálltak aztán vonulgattak orbán meg a kormány mellet. Ha nem hangsúlyozták volna, hogy orbánék miatt vonulnak akkor talán még nekem is tetszett volna. Na de már elnézést, én soha a büdös életbe nem fogok egyetlen politikus miatt se tüntetni, se kiállni, se semmit se tenni. Ezek miatt? Normálisok vagytok vazze? Vagy inkább csökött maradi kádár rendszerben nevelkedett, másképp gondolkodni nem tudóak vagytok? Inkább az utóbbi azt hiszem. De még ezt is leszarnám, nem érdekelne az egész. De ami most történt, március 15-én, az egyik legbecsesebb ünnepünkön, azon a napon amikor azon hősökre emlékezünk akik az életüket adták, hogy a szabadságért, a hazáért küzdjenek 1848-49-ben. Ezen a napon olyan népek jönnek ide a saját országuk zászlajával, akik nem magyarok, és itt vonulgatnak! Hogy képzelik? Hogy van merszük ezt megtenni, meggyalázni március 15-ét? Lehet, hogy a lengyelek is részt vettek a szabadságharcban, lehetséges. De ez akkor se ad rá nekik jogot, hogy lengyel zászlókkal rohangáljanak a legbecsesebb magyar napon! Takarodjanak innen a lengyel zászlóikkal! Mégis mi a francot képzelnek? Mit szólnának hozzá, hogy magyar zászlókkal flangálnánk, mondjuk november 11-én a Függetlenség napján? Nem hiszem, hogy olyan sokan örülnének. Mert nekem és még sokaknak nem tetszik az ha egy magyar ünnepnapon nem magyarok nem magyar zászlóval mászkálnak. Nem is tudom, mit szólnának egy ilyen akcióhoz az usában mondjuk a déli részeken, július 4-én? Elkezdene ott valaki rohangálni egy idegen ország zászlajával, nos szerintem pár méter után az első amerikai ott helyeben lelőné, mondván mit akar ez itt július 4-én.

Tudom maradi vagyok és régi módi, de szerintem az ilyesmiket kerülni kéne, mert nem az a baj ha idejönnek és esetleg velünk együtt ünnepelnek, de a zászlóikat ne hozzák már ide ilyenkor. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dulimorgooska.blog.hu/api/trackback/id/tr144327888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása