DuliMorgóoska by Amigarockwell

Az Amigarockwell.blog.hu alblogja. Tulajdonképp a személyes blogom ahol rendesen kitudom dühöngeni magam a világ dolgain és nem azokat a blogjaimat "mérgezem" amik nem ezért jöttek létre... IRGUM-BURGUM! AJVÉ!

Friss topikok

  • Amigarockwell: Hmm... Ez érdekes, kivették azt a nyilvánvaló spamot a kommentekből... Na de én nem is kértem ilye... (2012.04.16. 21:51) Pali bá elment
  • zagyvai: Respect Bro!!!:)) (2011.03.05. 01:39) Sok milliós szarakodás
  • Amigarockwell: Nem igazán hiszem, hogy egy kisgyereknek el lehet magyarázni úgy ezt a témát, hogy úgy megértse, m... (2011.02.22. 21:52) Meleg felvonulás

Magyar egészségügy

2012.03.07. 23:15 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: magyar egészségügy

Magyar egészségügy. Mit lehetne elmondani róla? Sok mindent nem, elég ha az ember megnézi a híreket, vagy elmegy orvoshoz. Ma velem is ez történt. Elkaptam egy elég idegesítő vírusos megfázást láz, köhögés, orrfolyás, rossz közérzet és francos állandó rosszullét. Baromi nagy szerencsém volt az eltelt 6 évben mert egyszerű, lábon kihordható megfázásokon kívül más nem volt. Így a háziorvosnál se jártam már évek óta. De ugye panaszom se volt semmire, mondhatni kicsattantam az egészségtől. Direkt megnéztem mikortól rendel, és mivel tuti tele lesz rengeteg nyugdíjassal akik másra se vágynak, hogy kicsit trécselhessenek, ezért rendelési idő előtt kb 15 perccel oda mentem. Az egy dolog, hogy késett az orvos, igaz nem sokat. Még az is, hogy a tényleges rendelés félórával később kezdődött. Na de az, hogy legelőször azok kerültek sorra akik nem mentek oda másért, mint gyógyszert felíratni vagy injekcióra, na az egy kicsit zavarni kezdett. Főleg azután, hogy eltelt közel 2 azaz két óra amíg a tényleges rendelés megkezdődött! Ott ácsorogtam köhögve, szipogva (néha azért kifújtam), valószínűleg lázasan, de türelmesen vártam a soromra. Három óra elteltével nagy nehezen bemehettem és kivizsgálhatott a doki. Ez a procedúra nem tartott még öt percet sem, vetkőzéssel-vizsgálattal-receptkiadással-öltözéssel. Kicsit ideges lettem a végére, elvégre nekem tényleg bajom volt. Évek óta nem mentem orvoshoz, fizetem a tb-t ahogy kell és akkor ezt kapja az ember. Én megértem azt, hogy elő van írva az ha valaki oltásra megy vagy recept kell neki az előbb kerül sorra. De akkor miért nem lehet úgy csinálni, hogy 2 órán keresztül ez van, aki a tényleges rendelésre jönne az jöjjön később? Ez miért nem jut eszébe senkinek? Tudom, tisztában vagyok azzal, hogy a magyar egészségügy az nem áll valami jól manapság. De ez kérem szépen 6 évvel ezelőtt is így volt. És nem azért mert akkor is a béka segge alatt volt. Ez halál egyszerű szervezési kérdés, amit nagyon úgy tűnik nem tudnak/akarnak megoldani. Ehhez egy árva fillér nem kellene, és mindenki elégedett lenne. A körülményekhez képest legalábbis. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dulimorgooska.blog.hu/api/trackback/id/tr914296541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása